Heroin: használat jelei, túladagolás tünetei, hogyan ismerjék fel a drogfüggőt

  1. A heroin használatának első jelei
  2. A mérgezés jelei
  3. A heroin túladagolásának tünetei és hatásai
  4. Heroin függőség rehabilitáció

Ha gyanítja, hogy közel áll a heroin felhasználójához, az alábbi tünetek segítenek megerősíteni vagy tagadni a félelmeit. Ezek a dolgok fontosak ahhoz, hogy időben ismerjék meg a lépéseket, amíg a test súlyosan megsérül, míg az elme és az elme nem érinti súlyosan.

A heroin az egyik olyan kábítószer, amely addiktív és fájdalmas törést okoz. Fokozatosan a függő beteg lesz, boldogtalan és levágja a normális világból egy olyan ember, aki kétségbeesetten segítségre szorul. A kábítószer-fogyasztás hibája, hogy megpróbáljuk javítani a létezésedet, hogy jobban érezzük magunkat. De ez egy csapda, amiből nehéz kiszabadulni. Egy személynek segítségre van szüksége, de ritkán kér rá - szükség van a megfigyelőre, hogy felismerje a „hősnőt” és elérje őt.

A heroin használatának első jelei

Mit érzi az injekciót készítő személy? A heroin használatának első jelei a következők:

  1. Az eufória, a szájszárazság érzése. Néha - hányás és súlyos viszketés;
  2. Ezt követi az apátia, a lassú pulzus és a légzés;
  3. Amikor a gyógyszer hatása gyengül, erős a vágy a következő adag bevételére.
  4. A következő dózis hiányában meghibásodás következik be, amely a testben (fájdalom), a hasmenés és a hányás erős fájdalmában és nagy szorongásban fejeződik ki.
  5. A következő dózisokban a dózist folyamatosan növelni kell a kívánt hatás elérése érdekében.

A mérgezés jelei

Ismerje meg a heroin rabjait a mérgezés tüneteivel, amelyek minden esetben hasonlóak, bár ezek nagymértékben különböznek és függenek a függők tapasztalatától és a használt heroin mennyiségétől.

A függők igyekeznek olyan dózisokat választani, amelyek csak eufóriát okoznak, de nem működnek együtt a koordinációval. Ezekben az esetekben a személy teljesen logikusan viselkedik, és meghatározza, hogy a heroin bevétele csak a tünetek alapján lehetséges. A dózis növekedésével elkezd „elaludni a mozgásban”, elesik, a gesztusok, a reflexek és a beszéd lassul. Nehéz lehet megérteni, amit mond.

Általában a heroint szedő személy jóindulatú, a világ szép neki, mindenkit szeret.

Értsd meg, hogy a heroin alatt álló személy szokatlan viselkedése lehetséges: elszigeteltség, önmagában való merítés, elszakadás a világ körül, vagy éppen ellenkezőleg, túlzott szocializáció, sőt a megszállottság.

Néha túlzott energiát, hipertrófiai érzékiséget és beszédhangot mutat. Az ilyen emberekben az érzelmek hülye, ami szintén feltűnő.

A rabja képes összegyűjtöttnek, megfelelőnek, önállóan irányítani. De amikor egyedül marad, bezárja a szemét, alszik. Ebben az esetben az álmosság eltér az ásítás szokásos hiányától. Ilyen pillanatokban úgy tűnik, hogy egy személy alszik. De ha felhívja őt, azonnal válaszolhat, sőt általában támogathatja a beszélgetést.

Ha a kábítószer-mérgezés dehidratálódik. A rabja gyakran italokat, de kicsi sipszekben, hogy ne okozzon hányást. A száj sarkában a nyál koncentrációjával összefüggésben fehéres lepedék képződik.

  • Mik a "heroin"

A heroin bevétele után az arc pirosra vált.

A heroin bevétele után az arc pirosra vált

Annak megállapításához, hogy egy személy heroint használ, lehetséges, hogy a „pontig” szűkült tanulók nem válaszolnak a világítás változásaira. 4-12 óráig tart. Emiatt a sötétített szobában lévő szemek leírása: "tanuló nélkül", "élettelen", "üveg", "őrült".

Emiatt a sötétített szobában lévő szemek leírása: tanuló nélkül, élettelen, üveg, őrült

Figyelembe véve ezt a tanulók reakcióját, a kábítószer-függők viselkedési trükköket használva álcázzák: a szemüket leengedik, félreteszik, nem néznek a másik szemébe, használják az arcuk felét fedő nagyméretű, sötét szemüveget. Gyakran, a tanuló normális megjelenésének helyreállításához használja a vízzel hígított Bécarbon vagy Naftyin tablettákat a szembe temetve. De a diákok, bár normálisnak tűnnek, még mindig nem reagálnak a világítás 8-20 órás változására. Előfordul, hogy a "Bekabbon" egyenetlen hatása különböző tanulómérethez vezet - ez egy heroinfüggő közvetett jele.

A függő viszketés, viszketés. Ez a leginkább észrevehető azokban, akik nemrégiben heroint szedtek. 1–1,5 év után ez kiegyenlítődik, de a szemhéjpirosodás megmarad, ami a szem „üveg” csillogásával együtt azt az érzést keltheti, hogy a személy sír. Miért viszket a heroinból: bármely gyógyszer méreg és természetellenesen érinti az idegrendszert. Az idegcsatornák impulzusokat (parancsokat) vezetnek az agyból az idegvégződésekbe és a visszavezető jeleket a fogadott észlelésekről (érzések). A gyógyszerek miatt ez a kapcsolat megszakadt. A test és annak reakciói egyre kevésbé lesznek kitéve az embernek és megértik őket.

Az a személy, aki bevette a kábítószert, általában közömbös. Az arc utánzó izmok elvesztik a hangjukat, ennek következtében a száj sarkai, a szemöldök és az arca leereszkednek, a személy „megereszkedik”. Az arckifejezés kifejezi az önmagában való elkülönülést és merülést.

A kábítószer-használat elnyomja az étvágyat, a szexuális érintkezés vágyát, az önmegőrző ösztönöket. A heroin hatása alatt álló személy általában nem eszik. Kivételek a cukrászda, a cukorkák, a csokoládé. A függők a heroin testre gyakorolt ​​hatásai miatt székrekedést okozhatnak.

A heroin alatti személy egy másik súlyos jele az injekciók nyomai, amelyek az injekció beadása után a bőrön maradnak. Sok drogfüggő megpróbál injekciókat tenni azokon a helyeken, amelyek általában a szemtől elrejtve vannak - a karok alatt, az ágyékban, stb. Ezek gyakran ugyanazt a helyet adják be, ami nem gyógyító lyukat eredményez („jól”), amelyek ápolják és nem gyógyítják. A befecskendezési nyomok árnyékoló krémek, karcolások, tetoválás, filctollak vagy golyóstollak is elrejthetők.

A heroin túladagolásának tünetei és hatásai

A túladagolás tünetei néhány perccel a heroin injekció beadását követően jelentkeznek:

  • zavartság;
  • kék körmök és ajkak;
  • szájszárazság;
  • a bőr sápadt;
  • személy hajlamos aludni;
  • sekély légzés;
  • gyengeség a testben és lassú mozgások, görcsök;
  • nyomásesések;
  • pulzus ritkább lesz.

A túladagolás következményei a szívmegállás és a tüdőödéma.

Először hívj egy mentőt. Ezután helyezze az oldalt sík felületre. Ha légzés és pulzus van, nyissa ki a nyakörvet, hogy könnyebb legyen a légzés. A nyelvnek nem szabad a torokba süllyednie, ha van emetikus tömeg, szükség van a száj felszabadítására. Ahhoz, hogy az ember életre jusson, fülébe dobja az arcát. Lélegezz be és beszélj vele, hogy ébren tartsa. Ha nincs pulzus és légzés, és a diákok szélesek, végezzen mesterséges lélegeztetést és egy közvetett szívmasszázst, amint egy mentőt vár.

Heroin függőség rehabilitáció

Központunk együttműködik a Narkológia Tanszékkel, amelyben nagyon tapasztalt orvosok dolgoznak. A heroin vagy a metadon kivonása szelíd módon történik. És ez egy nagyon fontos pont. A lágy út magában foglalja a hatékony pszichotróp gyógyszerek hiányát, amelyek alkalmazása önmagában a kivonás feloldása után súlyos depressziót okoz. Az ember nem kerül eszméletbe. Meglehetősen kényelmesen leküzdi a kábítószer-fogyasztás 5–7 napon belüli megtagadásának tüneteit, miközben teljesen tudatos, és kommunikálhat vele, mit kell tenni a visszavonás visszavonása után. Ez is nagyon fontos pont. Mivel a visszavonás önmagában nem elegendő a kábítószer-használat megszakításához.

A kábítószer-kilépés nem nehéz! Hogyan lehet megtanulni, hogy ne kezdje újra használni őket, és hogyan éljenek nélkülük? Ez a kérdés!

Segítünk Önnek a problémák kezelésében.

KAPCSOLAT A NARCONON KÖZPONTHOZ ÉS MINDEN LEHETSÉGES TÁMOGATÁSÁNAK A ZÁRÓ SZÁLLÍTÓK MÓDOSÍTÁSA

Hívjon minket most, meghallgatunk. Emellett a családjához is eljuthatunk a rehabilitációs központunkhoz.